torsdag 27 mars 2008

Cox & Cox kan man hitta de här kaffekoppar i pastellfärger. Det slog mig att vi faktiskt har en liknande uppsättning i modell 50 år äldre. Våra kommer från Norge och är arvegods från pappa.
Jag kan inte bestämma mig om jag ska ha dem i det lilla vitrinskåpet eller om de ska få flytta tillbaka till källaren ett tag till. Jag ogillar ju att mycket saker står framme men de är trots allt väldigt söta. Vi får se.....Jag har matchande skedar och som ni kan se även glas att dricka starkare grejer ur :-)


1 kommentar:

VIKTORIA sa...

Hej, tack för ditt besök och tack för dina gulliga ord. Jag tror jag varit på besök förut. Om jag inte minns fel så har du visat en underbar trasmatta från ert kök tidigare? Jag hittade den inte igen. Däremot hittade jag dina superfina kuddar av gamla bonader. Vilken toppenide! Stor risk för att jag tar efter dig, men först måste jag gå på Loppis....
Tack och må så gott,